کرم ضدلک قوی شب فارماسریز

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

لک صوت دلایل و انواع مختلفی دارد از جمله شایع ترین لک هایی که در صورت افراد دیده می شود می توان به لک حاملگی، کک و مک در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند، لک های ناشی از افزایش سن و لک های ناشی از تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست اشاره کرد. همچنین دلایلی از قبیل کمبود ویتامین B12، مصرف برخی از داروها، ابتلا به بیماری های التهابی و سوء تغذیه نیز می توانند باعث برزو لک در صورت شوند.

کرم ضدلک قوی شب فارماسریز یک کرم مراقبتی مخصوص شب است که حاوی ویتامین C، ویتامین E و پاپاین می باشد. ویتامین C دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و با پیری پوست مقابله می کند همچنین با تولید کلاژن به بازسازی پوست کمک زیادی می کند. این ویتامین دارای خاصیت روشن کننده است و باعث رفع لک صورت می شود. ویتامین E نیز با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی باعث افزایش خاصیت الاستسیته پوست، مبارزه با پیری و نرمی و لطافت پوست می گردد. پاپاین آنزیم فعال موجود در میوه پاپایا است که باعث پیشگیری از چین و چروک، کاهش تجمع رنگدانه ها و در نتیجه روشن شدن رنگ پوست و بهبود لک های صورت می شود.

کرم ضدلک قوی شب فارماسریز با داشتن این ترکیبات باعث روشن و شفاف شدن پوست و رفع لک های تیره آن می شود. این محصول فاقد بو، پارابن و سایر ترکیبات آلرژی زا است و نه تنها باعث تحریک پوست نمی شود بلکه موجب تسکین التهابات پوست، رفع چین و چروک و ایجاد پوستی صاف و یکدست می شود.

کرم ضدلک قوی شب فارماسریز

توضیحات تکمیلی

برند

فارماسریز | Pharmaceris

کشور سازنده

لهستان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

هرشب کرم ضدلک قوی فارماسریز برای مراقبت شب را روی لک ها بمالید.

مجوز

5853396095732877

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.