ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مخصوص انواع مو

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

موی سر نیز مانند سایر اعضای بدن برای حفظ سلامتی خود به مراقبت، رسیدگی و توجه نیاز دارند. یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن موهای سالم، شاداب و زیبا استفاده از ماسک های تقویتی مو می باشد. ماسک مو پس از شست و شو مو ها، مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر تقویت تار های مو باعث نرمی و حالت پذیری بهتر موها نیز می شوند.

ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مخصوص انواع مو، با دارا بودن کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، روغن نارگیل، عصاره آلوئه ورا، عسل و سایر ترکیبات مغذی و مفید برای مو، از بهترین و مرغوب ترین ماسک مو های ایرانی به شمار می رود. این ماسک برای مناسب هر نوع جنس مو بوده و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده می باشد.

ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مخصوص انواع مو، با دفع الکتریسیته ساکن مو و افزایش نرمی و لطافت مو، به حالت پذیری و شانه شدن بهتر موها کمک می نماید. همچنین وجود مواد مغذی و ویتامین های تقویت کننده موجود در این محصول باعث ترمیم و افزایش استحکام تارهای مو می گردد. ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مخصوص انواع مو، از بروز موخوره در موها جلوگیری کرده و مانع از وز شدگی موها پس از استحمام می شود. استفاده مدام از این محصول طراوت و شادابی را به موها باز می گرداند.

 

ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مخصوص انواع مو

توضیحات تکمیلی

برند

لافارر | La farrerr

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی چرب, موی خشک, موی معمولی

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

بعد از شستشوی مو، مقدار کافی از ماسک مو را روی ساقه موی نم‌دار پخش نموده و ماساژ دهید. 3 تا 5 دقیقه صبر کرده و سپس آبکشی نمایید.

مجوز

19522/56

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.