شامپو ضد شوره مو خشک درماسیف

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

از جمله مشکلات شایع پوست سر شوره سر است که ممکن است در اثر عوامل باکتریایی یا قارچی و یا ابتلای فرد به اگزما و پسوریازیس ایجاد شود. شوره سر فقط مختص موهای چرب نیست و در افراد دارای موی خشک و معمولی نیز دیده می شود.

شامپو ضد شوره مو خشک درماسیف شامپویی مناسب برای کنترل مشکل شوره سر در افراد دارای موی خشک است. این محصول حاوی شی باتر، عصاره بابونه، عصاره کالاندولا و عصاره رزماری است. شی باتر سرشار از ویتامین‌های E ،A و F است و باعث رفع خشکی و التیام پوست می شود. عصاره بابونه دارای خاصیت ضد التهاب است و موجب تسکین سوزش و خارش پوست سر می شود. عصاره کالاندولا هم دارای خاصیت ضد التهاب و هم دارای خاصت آنتی باکتریال است و باعث رفع خشکی و خارش پوست سر می گردد. عصاره رزماری با افزایش گردش خون در پوست سر باعث تقویت و پرپشت شدن موها شده و با خاصیت ضد شوره خود منجر به رفع شوره می شود.

مصرف منظم شامپو ضد شوره مو خشک درماسیف با کاهش میزان کراتین در پوست سر باعث کاهش پوسته ریزی شده و با کنترل تکثیر قارچ ها و باکتری ها باعث درمان شوره سر و پیشگیری از بروز مجدد آن می شود. این محصول باعث تسکین التهاب و خارش پوست سر شده و برای کنترل پوسته ریزی ناشی از پسوریازیس گزینه مناسبی است. مصرف این شامپو همچنین باعث افزایش شفافیت، درخشندگی و نرم و خوش حالت شدن موها می شود.

شامپو ضد شوره مو خشک درماسیف

توضیحات تکمیلی

برند

درماسیف | Derma Safe

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از شامپو را بر روی مو و کف سر خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

مجوز

38/12805

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.