شامپو روزانه کتیرا و جوانه گندم هرباسنس آردن

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از شامپو های مناسب برای افزایش سلامت موها می تواند بسیار تاثیر داشته باشد، توجه داشته باشید اگر از شامپو های مناسب و با کیفیت برای مو های خود استفاده نکنید، حتما در آینده با مشکلات جدی از جمله ریزش مو، کاهش حجم مو، شوره سر و سایر بیماری های مربوط به مو مواجه خواهید شد، لذا حتما در انتخاب شامپو خود دقت ویژه ای داشته باشید. شامپو روزانه کتیرا و جوانه گندم هرباسنس آردن یک محصول با کیفیت است که به علت داشتن مواد و عصاره های طبیعی باعث حفظ سلامت موهای شما خواهد شد.

در این شامپو از شوینده های ملایم استفاده شده که این عامل مانع از وارد شدن آسیب به موها خواهد شد. در ترکیبات شامپو روزانه کتیرا و جوانه گندم هرباسنس آردن از ویتامین های E، ویتامین B6، ویتامین B5 و ویتامین B3 استفاده شده است که در سلامت و افزایش رشد موها تاثیر فراوانی دارند. جالب است بدانید پس از استفاده از این شامپو یک لایه محافظی روی موهای شما تشکیل می شود که می تواند در برابر اشعه های مضر نور خورشید، محافظ پوست سر و موها باشد. شست و شوی روزانه مو ها با این فرآورده استحکام پذیری آن ها را افزایش داده و باعث می شود مو ها شادابی، درخشش و براقیت طبیعی خود را حفظ نمایند.

شامپو روزانه کتیرا و جوانه گندم هرباسنس آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

۱۰۳۹/ظ/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.
دریافت اپلیکیشن