پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف ساخت ایران، یکی از موثرترین محصولات درمانی، قابل استفاده برای صورت و بدن است که در فرمولاسیون آن پارابن، الکل و لانولین وجود نداشته و حاوی ترکیبات کاملا ایمن برای پوست می باشد. پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف بدون ایجاد خشکی یا کشیدگی در پوست، چربی اضافه و انواع آلودگی از سطح پوست را حذف کرده و موجب از بین رفتن براقیت و مات کنندگی سطح پوست می شود.

پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف دارای PH5.5 کاملا سازگار با پوست بدن می باشد و بواسطه عصاره های گیاهی موثری همچون روغن درخت چای و روغن درخت کرچک، دارای خواص آنتی باکتریال، ضد قارچ، ضد ویروس، ضد التهاب، ضد جوش، ترمیم کننده، ضد لک، مرطوب کننده و آبرسان می باشد. مصرف مداوم پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف با تامین رطوبت طبیعی پوست بدون ایجاد حساسیت و خشکی، ترشح چربی در سطح پوست را تنظیم کرده، موجب بسته شدن منافذ باز پوست می شود و از رشد و تکثیر باکتری های مولد جوش پیشگیری می کند. همچنین انواع جوش، التهابات پوستی و بیماری های قاچی را درمان کرده، بوی بد بدن را از بین می برد و التیام بخش پوست است.

 

پن پوست های چرب، مختلط و دارای آکنه درماسیف

 

توضیحات تکمیلی

برند

درماسیف | Derma Safe

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

100 گرم

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه دو بار، صبح و شب، بر روی نواحی مورد نظر پوست مرطوب صورت و بدن مالیده و به آرامی تا حصول کف مناسب ماساژ دهید. کف حاصل را به مدت ۲ دقیقه بر روی پوست نگاه داشته سپس آبکشی و خشک نمایید.

مجوز

۱۲۷۵۷/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.